almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Slog igenom

Publicerad 2012-09-17 21:03:07 i Allmänt

Love to you all, 20 st som kikat in på bloggen idag, älska er <3
Iallafall så är jag klar med matten nu och kan säga att jag är nog världens trögaste på matten,
iallafall när jag är trött hehe :D
Ska snart gå och lägga mig börjar 10 i 9 imorgon, frilufsdag vid fogstugan, jipppy :(
Ska typ gå 1 mil snälla hjälp mig :(
 
Godnatt
 
På tyska! Det betyder "jag är du, du är jag kort sagt jag älskar dig <3
Denna skickade jag för inte så länge sen till Amanda en morgon, lOve you  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela