almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Stan

Publicerad 2012-09-17 15:50:00 i Allmänt

Var på stan med Amnada och hennes syster, så kom inte hem föreens nu.
Skolan var helt okej, som vanligt typ. Ska sätta mig och göra matteläxan nu så den är färdig, 
visst vi har den tills på torsdag men jag gör den nu så den är gjord. 
 
Hade tänkt att hissa ett par hårprodukter som jag bara älskar:
 
                                    Hårsprej från Garnier! Fungerar sjuukt bra, älskar den <3
 
                                         Värmeskydd från loreal! Det finns sånna här som en kräm
                                     som man tar i håret också med tycker ddet är lättare att spreja <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-09-17 18:18:10

sv;
Tack tack! :)

Svar: tack :)
almisssen.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela