almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Spanien

Publicerad 2012-10-06 20:16:22 i Allmänt

Ja vad ska man börja ? 
Iallafall så gick vårt flyg kl 6.00 på morgonen, vi checkade in kl 4.00, sedan så drog vi oss mot Gaten.
Mamma hade feber då så att vi gick inte i några affärer samt att allt vart stängt :(
 
När vi kom fram till Spanien blev vi bemötta av reseledarna, dom körde hos till hotelllet som låg
i Costa de luiz. Vi checkade in och packade upp våra kläder mm. Efter det så drog vi oss mot resturangen
där vi sedan åt mat! Så mycket mera gjorde vi inte hehe!
 
Nästa dag så drog vi oss upp kl 6.00 för att äta frukost, sedan så drog vi oss mot golfbanan som
låg rakt utanför hotellet! Jag gick på 23 poäng på 9 hål så jag sänkte mig :D
 
Skriver inte mera, det kommer imorgon istället samt bilder :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela