almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Glad

Publicerad 2012-09-23 19:27:25 i Allmänt

Hej igen, har varit sjuukså jag har inte haft så mycket att berätta om!
Det är faktiskt lite kul för att jag har inte bloggat på 4 dagar med ändå så har jag haft cirka 10 besökare
varje dag samt så har jag fått 2 kommentarer!
 
Iallafall så när jag har varit borta från bloggen så har jag färgat håret till mörbrunt/rött <3
Blev sjuukt nöjd! Men vi hörs sen <3 
 

Kommentarer

Postat av: Linn & Jacquline

Publicerad 2012-09-23 20:19:29

Hej sötnos!

vi undrar om du kan gå in på vår blogg o ställa några frågor på vår frågestund? :D om du gör det är du bäst!! :) <3

kram

Postat av: Linn & Jacquline

Publicerad 2012-09-23 20:19:40

Hej sötnos!

vi undrar om du kan gå in på vår blogg o ställa några frågor på vår frågestund? :D om du gör det är du bäst!! :) <3

kram

Postat av: josefine andersson

Publicerad 2012-09-24 18:41:51

ville bara påminna om att en ny omgång 'veckans favvo' finns uppe, så var gärna med igen :D
PUSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela