almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Min hund är en kanin

Publicerad 2012-09-18 21:09:50 i Allmänt

Sitter i sängen, ska sova nu typ :) När jag var ute i förrådet så kom min hund ditt
och då började hon äta kanin mat (pellets). Hon har nämligen börjat
göra det, funderar faktiskt på om vi har köpt en hund eller kanin ! :D haha
 
Dagen idag har varit väldigt rolig, Emma och jag kollade på filme
"Cinderella story" med Celina Gomez, den var faktiskt grymt bra ! :D
Imorgon ska vi har bedömning på idrotten i längdhoppp. SCARYYY :(
 
Godnatt alla och sov så gott <3
 
Kanin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela