almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Bloggpaus nää

Publicerad 2012-09-15 19:14:00 i Allmänt

Hejsan, idag var jag och mamma och pappa på utflykt till först en lampaffär för att hämta en lampa
som vi hade förbeställt samt så hittade vi en lampa till mitt rum också, är såå häääär nöjd med
min lilla svarta jordglob hehe.
 
Efter vi var klara där så stack vi till Österöfårfarm och fikade där muuuums var det hehe. <3
När vi var hemma igen så städade jag mitt rum, möblerade om mitt rum, satte upp min lampa och
städade Stampes bur. Nu sover Stampe gott kan jag säga, han fick nämligen extra mycket halm och 
massa godsaker.
 
Imorgon så ska jag vara med Linnea, ska kika lite på när hon simmar och lite sånt men vi hörs sen med bilder
på mitt rum och lampan. 
 



Har väldigt rooligt med effekterna på datan hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela