almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

Bästa kompisar

Publicerad 2012-09-02 20:28:40 i Allmänt

Det här inlägget kommer handla om bästisar:
 
De flesta säger att bästa vänner är med
varandra hela tiden och så.
Men jag ser en bästa vän som en person
man kan lita på, säga allt till.
 
Jag är bästa vän med Emma men vi är typ cirka en kvart 
i skolan varje dag,men jag kan lita
på henne till 1000 endå, visst vi har haft våra med 
och motgånger, vi har typ varit bästa vänner i 4 år nu och det känns 
så bra att ha henne <3
 
Sen så tänkte jag att dela med mig av Amanda:
Somsagt vi har haft med och motgångar, men tillslut så hittar vi alltid varandra,
Jag älskar henne till 1000 och det hoppas jag att hon vet,
kvälls smsen går alltid till amanda ibland flera, oftast så lyder dom så
här "sov så gott sötnos" eller "godmorgon solstråle" jag kommer
att sakna henne något sjukt när jag åker bort till Spanien, kommer döö <3
 
Med detta säger jag också godnatt och hoppas ni får en bra
sömn, för imorgonbörjar skolan igen och dom tidiga morgorna<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-02 20:42:27

åhh fyfan vad gulligt ÄLSKAR DIG BABY, kommer sakna dig något enormt. du har en stor plats i mitt hjärta <3

Postat av: amanda

Publicerad 2012-09-02 20:42:58

hihi jag som skrev kommentaren <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela