almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

BABYS IM SORRY

Publicerad 2012-09-06 18:50:26 i Allmänt

Förlåt för urusel upddatering, men hade ingen täckning på mammas och pappas jobb.
Stack iallafall på stan med mamma och köpte present till pappa och saker
till tårtan vi ska baka ikväll (kommer bilder).
Skoldagen idag har vartit kul faktiskt, allla tjejer ihop det är gött!
 
Var hos skolsystern också för att jag hade typ en spänning vänsnter om ryggraden,
så hon kollade om min ryggrad var rak, men en var lite sne men inte något farligt
iallafall. Läxförhören idag gick också suuuper, stolt heheh :)
Men här kommer min outfit idag:
 
 
När jag kom hem, så satte jag på min onepiece, fasen vad jag har saknat den Love To You Hösten <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela