almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

AMANDA

Publicerad 2012-09-07 15:24:25 i Allmänt

Fasen vad jag älskar den tjejen, Amanda Hertinge.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, det vet du.
 
Det började med att vi inte kände varrandra,men vi växte ihop
vi blev ett team direkt.
Jag säger allt till Manda jag kan lita på henne till 1000
 
 
Hon har samma konstiga humor som mig, vi har alltid roligt med varandra
Hennes familj är stört skön, underbara <3
Visst ibland har vi haft upperhåll men vi hittar alltid varandra igen <3
Kan skriva flera rader till men just nu har jag inte tid , <3
 
You are my world
My heart
My everything
Girl you rock my world <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela