almisssen.webblogg.se

Hejsan alla fina! Jag heter Alma och bo i en liten stad på västkusten :) Jag är 13 år, på bloggen kommer ni få läsa om hästar, djur och om mitt typiska tånorsliv <3

A best friend is the best you can get <3

Publicerad 2012-09-12 14:56:00 i Allmänt

Hejsan, kom hem från skolan för en stund sen, har ätit nu och ska snart gå ut med vovven en sväng och stäa Stampes bur.
Skolan har varit bra, vi hade idrott idag, jag sprang 100 m på 20 s, kan det bli sämre ??
 
Iallafall så ska jag rida iidag, jippy tror faktiskt att vi rider ut idag för det är ganska fint väder ute !
Efter ridningen så ska jag kolla när Amanda rider, och prata ut om dagen <3
 
Nää nu ska jag ta och göra lite nytta i världen, hörs sen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela